poniedziałek, 3 lutego 2014

II RS nadciąga! - REGULAMIN

II RS nadciąga! 

Nietuzinkowa tematyka, niestandardowe pomysły na zadania. A wszystko to na Ziemi Chełmońskiego, już na przełomie zimy i wiosny.

 II RAJD Z CYKLU
ROLNICZE SZALEŃSTWO
NAGŁY ATAK KRETÓW GIGANTÓW
Poprzedni rok był trudnym rokiem. W kronikach zapisano,  że zbiory nie były tak duże jak liczono, a i konflikt rolników z hodowcami zrobił swoje.

Wieloletnie waśnie i spory udało się zażegnać, bowiem Królikowska wybaczyła Kleofasowi i małżeństwo zeszło się ponownie. Gdy wszyscy po wsi myśleli, że będzie już tylko lepiej i zapanowała równowaga, los przyniósł kolejną klęskę.

Niebo pokryło się czerwonymi talerzami (jak u Sołtysa
w kredensie), a wyskakiwały z nich stwory jak nasze ogrodowe szkodniki. Wielkie to takie, włochate przeokropnie. Chałupy niszczy, pola depcze, zwierzęta straszy. Krowy doić się nie dają, króliki padły ze strachu, a kury niosą się gdzie popadnie. Znikąd ratunku dla nas, prostych ludzi.

Przybywajcie na odsiecz. Sił nie starczy nam na wiele, a bydlaki pochowały się po lasach i wyprawiają się coraz częściej na nasze. Przybywajcie na pomoc!

Wiwat widły! 



REGULAMIN RAJDU "ROLNICZE SZALEŃSTWO 2014 – NAGŁY ATAK KRETÓW GIGANTÓW"

  1. Rajd rozpoczyna się we wsi Kuklówka Zarzeczna 21. marca 2014r. w godzinach od 19:00 do 20:00 i kończy także w Kuklówce Zarzecznej 23. marca 2014r. około godziny 11:00.
  2. W rajdzie biorą udział kółka rolnicze, złożone z zastępów, drużyn: harcerskich, starszoharcerskich i wędrowniczych, które znajdą w sobie zapał do prac polowych oraz walki z włochatym najeźdźcą.
  3. Kółka rolnicze zgłaszają się w składzie od 4 do 12 osób.
  4. Każde kółko rolnicze musi mieć przewodniczącego. Przewodniczący – koniecznie pełnoletni – będzie przez nas traktowany jak członek zwyczajny kółka.
  5. Każde kółko w czasie prac rolno – handlowych oraz działań zaczepnych musi mieć ważne ubezpieczenie NNW, którego okazanie będzie konieczne na starcie rajdu. Ponadto kółka spoza Hufca Jaktorów okazują na starcie pisemną zgodę macierzystej Komendy Hufca na udział w imprezie.
  6. Kółka zobowiązane są wnieść opłatę na rzecz Organizatora, którą obiecujemy zmarnować najlepiej jak potrafimy. W zamian oferujemy:
    • nocleg w dość nietypowym budynku
    • strawę w sobotnie popołudnie od miejscowej kucharki
    • kwity poświadczające udział i nagrody dla najaktywniejszych kółek rolniczych
    • mapy terenu do działań zaczepno – obronnych oraz prac rolnych na oznaczonym areale
    • pamiątkowe znaczki rajdowe dla wszystkich uczestników
    • wrzątek w miejscu noclegu
  7. Opłata wynieść ma nie mniej niż złotych 20 od rolnika niekwalifikowanego i płatna będzie na konto wskazane po zgłoszeniu. Kwalifikowani w sumie płacą tyle samo.
  8. Rajd odbędzie się bez względu na pogodę. I już. Najwyżej założymy gumofilce.I waciaki. I onuce. Barchany też.
  9. Rajd ma charakter pieszej imprezy turystycznej i będzie odbywał się w lasach i na polach w okolicach Kuklówki. Opiekun patrolu odpowiada za przygotowanie swoich podopiecznych do warunków rajdowych.
  10. Zgłoszenia pisemnie przesyłać należy na maila 10dhkuklowka@wp.pl Zgłoszenie powinno zawierać listę imienną członków kółka rolniczego wraz z numerami PESEL oraz nazwą jednostki. Termin mija 8. marca o godzinie 23:59. Zgłoszenia będą potwierdzane w ciągu 3 dni.
  11. Wpłaty na rajd winny być dokonane do 14. marca włącznie. Ekipa, która nie dokona wpłaty w określonym terminie lub nie ustali zmiany formy wniesienia opłaty zostanie skreślona z rajdu.
  12. Ze względów organizacyjnych limit zgłoszeń to 75 osób. Decyduje kolejność potwierdzania zgłoszeń, z jednym wyjątkiem: rajd powiązany jest ze Świętem Wiosny Hufca Jaktorów, zatem pierwszeństwo kwalifikacji na rajd mają kółka rolnicze z Hufca Jaktorów.
  13. Każde kółko wino posiadać ze sobą ekwipunek do przenocowania w warunkach polowych w budynku (karimaty, śpiwory, koce, ciepła odzież). Ponadto kółka powinny posiadać: apteczkę, saperkę i co tam jeszcze uznacie za stosowne, a każdy uczestnik dodatkowo menażkę oraz umundurowanie harcerskie.
  14. Na rajdzie obowiązuje zadanie przedrajdowe, którego treść zostanie opublikowana 14. lutego (i nie będzie to walę-tynka) na blogu drużyny 10dhkuklowka.blogspot.com
  15. Na rajdzie obowiązują: PH oraz ogólne zasady współżycia społecznego.
  16. W miejscu noclegu druhny śpią w oddzielnym pomieszczeniu od druhów, niezależnie od wieku i podziału na patrole.
  17. W sprawach spornych i nie określonych regulaminem głos wiążący ma Naczelne Kółko Rolnicze 10 DH Kuklówka.


Organizator: 10 Drużyna Harcerska Kuklówka

Organ prowadzący: Hufiec ZHP Jaktorów

2 komentarze:

  1. Gdzie dokładnie w Kuklówce zaczyna się rajd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przyjąć, że w centrum :)
      Na ten moment uznajmy, że to będzie zbieg ulic: Grodziskiej, Jaktorowskiej i Chełmońskiego.

      Usuń