środa, 28 grudnia 2016

30k

Obiecałem wrzutkę na 30k odsłon - to i wrzucam. Choć tym razem może będzie trochę nietypowo, bo chciałem 'zmieścić' więcej osób z drużyny - szczególnie tych, którzy dołączyli na przełomie 2014 i 2015r. Ale nie zabraknie też antykwarów pełną gębą. Dla swojego bezpieczeństwa po publikacji tego postu zapewne na jakiś czas wyłączę telefon i opuszczę miejsce zamieszkania... Szymek, wybacz, ale nie mogłem się opanować - tym razem Tobie 'dostanie' się najbardziej :P
Aha: osoby, które nie 'zmieściły' się do tego zestawu zdjęć niech się nie martwią... Na Was też przyjdzie pora :) Po każdym tysiącu odsłon zamieszczane jest zdjęcie z bliższej lub dalszej przeszłości, tzw. antykwar. Zdjęcia z wydarzeń bieżących tutaj nie trafiają.

A teraz oto zdjęć w ilości... 11. Bo tak.

 And-Mik 2014 i podejrzliwy wzrok Michasia zza kawałka regału.
 
 Wiosna 2015, Oliwka obiega swoją siostrę w czasie gry w człogi.

  Wiosna 2015, Paulina przyłapana na podjadaniu.

  DJT 2012, Dosia, Ania i Żabcia wołają mnie do przecięcia 'wstęgi' i otwarcia imprezy.

 LHZ 2011, Szymek odpala na oczach Agaty i Patrycji kuchnię polową w okolicach Skierniewic.

 LZH 2011, Przemek w czasie prac nad kuchnią polową.

 Ferie 2013 i ulubiona gra Szymka. Wymowna mina cierpiącego Pawła.

Nie otwieraj! Agata na grze terenowej, wiosna 2013r.

 Ognisko Zastępów 2013r. Szymek już wtedy miał parcie na władzę :)

 Ognisko Zastępów 2013: co ja tu robię?!

  Wiosna 2015, Ania wskakuje na Dosię w czasie gry w czołgi.



Ryba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz